Методика ознайомлення із призначенням та середовищем графічного редактора.
Графічний редактор – одна із програм, яка в учнів різних вікових груп завжди викликає підвищений інтерес при вивченні та є легкою для засвоєння.
Перший урок, на якому вивчається графічний редактор, доцільно пов’язати з образотворчим мистецтвом, уроком малювання. В ході бесіди, використовуючи прийом порівняння та аналогії, з’ясувати з учнями, які засоби потрібні їм для створення малюнка. Відповіді учнів – альбом для малювання (аркуш паперу), простий олівець, кольорові олівці або фломастери, або фарби, стаканчик з водою, пензлик, гумка, крейда. На уроках інформатики також можна малювати, не приносячи з собою всіх перерахованих речей. Це можна робити за допомогою комп’ютера, якщо на ньому є спеціальна програма, яка називається графічний редактор. Ця програма, призначена для створення та обробки графічних зображень на комп'ютері.
На початку вивчення теми слід сформувати уявлення учнів про графічні об'єкти, до яких відносяться малюнки, схеми, креслення, анімації, тривимірна графіка. Пояснити, що вони створюються за допомогою комп’ютера та виводяться на його екран і на друк. Доцільно продемонструвати ці типи графічних зображень, створені в середовищі різних графічних редакторів, та навести прилади про сфери використання комп'ютерної графіки. Учні повинні зрозуміти необхідність вивчення графічних редакторів та їх призначення.
Графічний редактор, в середовищі якого працюватимуть учні 2 класу, вчитель обирає із наявного програмного забезпечення на власний розсуд, але з простим доступним інтерфейсом і зрозумілими командами (наприклад, Paint або Tux Paint).
На 1 уроці по вивченню графічного редактора діти вчаться запускати програму. Це можна зробити 2 способами: через піктограму на Робочому столі комп’ютера або через головне меню (Пуск – Всі програми – Стандартні – Paint).
Відкривши вікно графічного редактора, вчитель знайомить учнів з елементами вікна програми (середовищем графічного редактора):
· рядок заголовка – містить назву програми Paint та ім'я графічного файла;
· рядок меню – розмішується під рядком заголовка (Файл, Правка, Рисунок і т.д.);
· робоча область – велике біле поле, схоже на аркуш паперу, на якому й буде створюватись малюнок;
· палітра кольорів – розміщена у нижній частині екрану, на ній можна вибрати колір для малювання;
· палітра інструментів – знаходиться ліворуч, містить набір інструментів, за допомогою яких можна малювати.
Дата добавления: 2015-12-29; просмотров: 1798;