Зафарбування методом Фонга

Фонг запропонував замість інтерполяції интенсивностей зробити інтерполяцію вектора нормалі до поверхні на сканирующей рядку. Цей метод вимагає більших обчислювальних витрат, оскільки формули інтерполяції (11.6)-(11.7) застосовуються до трьох компонентів вектора нормалі, але зате дає кращу апроксимацію кривизни поверхні. Тому дзеркальні властивості поверхні відтворюються набагато краще.

Нормалі до поверхні у вершинах багатогранника обчислюються так само, як і в методі Гуро. А потім виконується билинейная інтерполяція в сполученні з порядковим скануванням. Після побудови вектора нормалі в черговій крапці обчислюється інтенсивність.

Рис. 11.6. Три способи зафарбовування

Цей метод дозволяє усунути ряд недоліків методу Гуро, але не все. Зокрема, ефект смуг Маху в окремих випадках у методі Фонга буває навіть сильніше, хоча в переважній більшості випадків апроксимація Фонга дає кращі результати. На мал. 11.6 наведені результати зафарбовування поверхні обертання, аппроксимированной багатогранником, що складений із трикутних граней: a) - плоске зафарбовування, b) - зафарбовування по методу Гуро, c) - зафарбовування по методу Фонга. Перший з варіантів дає зображення ребристої поверхні з дуже контрастними переходами від однієї грані до іншої. Друга модель дає більше гладке зображення, але в районі відблисків чітко спостерігаються лінії ребер, хоча й згладжені. Третій варіант вийшов найбільш гладкі, дзеркальні відблиски мають досить реалістичну форму.








Дата добавления: 2015-04-03; просмотров: 1267;


Поиск по сайту:

При помощи поиска вы сможете найти нужную вам информацию.

Поделитесь с друзьями:

Если вам перенёс пользу информационный материал, или помог в учебе – поделитесь этим сайтом с друзьями и знакомыми.
helpiks.org - Хелпикс.Орг - 2014-2024 год. Материал сайта представляется для ознакомительного и учебного использования. | Поддержка
Генерация страницы за: 0.003 сек.