Підготовка до створення «прозорих» малюнків.
У діалоговому вікні Атрибути можна призначити один колір (наприклад, білий) для використання в якості «прозорого». Прозорість кольору означає, що якщо даний малюнок відображатиметься поверх іншого малюнка (фонового), то нижній малюнок буде видний крізь верхній у тих точках, які мають колір, призначений «прозорим». Проте властивість прозорості зберігається у файлі малюнка не завжди, а тільки в тих випадках, коли при збереженні вибраний графічний формат .GIF. Малюнки з прозорим фоном широко використовують для створення Web-сторінок в Інтернеті і при створенні електронних документів, наприклад, в мультимедійних виданнях.
Основні креслярсько-графічні інструменти. Всі інструменти, крім Гумки виконують малювання основним кольором (вибирається клацанням лівої кнопки по палітрі фарб).
Інструмент Ластик стирає зображення, замінюючи його фоновим кольором (вибирається клацанням правої кнопки миші в палітрі фарб).
Інструмент Лінія призначений для креслення прямих. Товщину лінії вибирають в палітрі настройки. Лінії викреслюють методом протягування миші. Щоб лінія вийшла «суворої» (вертикальної, горизонтальної або похилої під кутом 45 °), при її кресленні слід тримати натиснутою клавішу SHIFT.
Інструмент Олівець призначений для малювання довільних ліній.Товщину лінії вибирають в палітрі настройки.
Інструмент Крива служить для побудови гладких кривих ліній. Товщину вибирають в палітрі настройки. Побудова виробляється в три прийоми. Спочатку методом протягування проводять пряму лінію, потім клацанням і простяганням в стороні від лінії задають перший і другий радіуси кривизни.
Інструмент Кисть можна використовувати для вільного малювання довільних кривих, як Олівець, але частіше його використовують для малювання методом набивання. Спочатку вибирають форму кисті в палітрі настройки, а потім клацаннями лівої кнопки миші наносять відбитки на малюнок без протягування миші.
Інструмент Розпилювач використовують як для вільного малювання, так і для малювання методом набивання. Форму плями вибирають у палітрі настроювання.
Інструмент Прямокутник застосовують для малювання прямокутних фігур. Малювання виконується простяганням миші. У палітрі настройки можна вибрати метод заповнення прямокутника. Можливі три варіанти: Без заповнення (малюється тільки рамка), Заповнення фоновим кольором і Заповнення основним кольором.
Якщо при створенні прямокутника тримати натиснутою клавішу SHIFT, утворюєте правильна фігура. Для прямокутника правильною фігурою є квадрат.
Аналогічний інструмент Округлений прямокутник діє точно так само, і при цьому виходить прямокутник з округленими кутами.
Інструмент Багатокутник призначений для малювання довільних багатокутників. Малювання виконують серією послідовних клацань з простяганням. Якщо кінцева точка багатокутника співпадає з початковою, то багатокутник вважається замкнутим. Замкнуті фігури можуть автоматично заливатися фарбою відповідно до варіанта заповнення, обраним у палітрі настроювання.
Інструмент Еліпс служить для зображення еліпсів і кіл. Коло - це окремий випадок «правильного» еліпса. Вона виходить при малюванні з натиснутою клавішею SHIFT.
Інструмент Заливання служить для заповнення замкнутих контурів основним або фоновим кольором. Заповнення основним кольором проводиться клацанням лівої кнопки миші, а заповнення фоновим кольором - клацанням правої кнопки.
Інструмент Вибір кольорів дозволяє точно вибрати основний або додатковий колір не з палітри фарб, а безпосередньо з малюнка. Це важливо, коли треба забезпечити тотожність кольору в різних областях зображення. Після вибору інструменту наводять покажчик на ділянку малюнка з потрібним кольором і клацають кнопкою миші. Якщо стався клацання лівою кнопкою, поточний колір стає основним, а якщо правої - фоновим.
Інструменти виділення областей. Два інструменти призначені для роботи виділеними областями: Виділення і Виділення довільної області . Інструмент Виділення формує не довільну, а прямокутну виділену область. Виділену область можна видалити клавішею DELETE, скопіювати в буфер обміну (CTRL + C), вирізати в буфер обміну (CTRL + X) і вставити з буфера обміну (CTRL + V).
Масштабування зображень . Для точного доведення малюнка іноді необхідно збільшити його масштаб. Максимальне збільшення - восьмикратне. Для зміни масштабу служить команда Вид - Масштаб.Те ж можна зробити за допомогою інструменту Масштаб, в цьому випадку величину масштабу вибирають в палітрі настройки.
У режимі восьмикратного збільшення на малюнок можна накласти допоміжну сітку (Вид - Масштаб - Показати сітку). Кожна клітинка цієї сітки являє собою одну збільшену точку зображення. У цьому режимі зручно редагувати зображення по окремих точках.
Трансформація зображень. Трансформаціями називають автоматичні зміни форми, розташування або розмірів графічних об'єктів. У програмі Paint не дуже багато інструментів трансформації, але все-таки вони є. Їх можна знайти в меню Рисунок.
Команда Малюнок - Відобразити / повернути викликає діалогове вікно Віддзеркалення і поворот, що містить елементи управління для симетричного відображення малюнка щодо вертикальної або горизонтальної осі симетрії, а також для повороту на фіксований кут, кратний 90 °.
Команда Малюнок - Розтягнути / нахилити викликає діалогове вікно Розтягування і нахил. Його елементи управління дозволяють розтягнути малюнок по горизонталі й вертикалі або нахилити щодо горизонтальної або вертикальної осі. Параметри розтягування задають у відсотках, а параметри нахилу - в кутових градусах.
Команда Малюнок- Звернути кольору діє як перемикач. При використанні цієї команди колір кожної точки зображення міняється на «протилежний». В даному випадку ми назвали «протилежним» той колір, який доповнює даний колір до білого.
Введення тексту. Програма Paint - графічний редактор і не призначена для роботи з текстом. Тому введення тексту в цій програмі є винятком, а не правилом. Уникайте використання дрібних символів, які виглядають неохайно. Розглядайте режим роботи з текстом в програмі Paint тільки як засіб для створення коротких і великих заголовків.
Для введення тексту використовують інструмент Напис . Вибравши інструмент, клацніть на малюнку приблизно там, де напис повинен починатися, - на малюнку відкриється поле введення. У це поле вводиться текст з клавіатури. Розмір поля введення змінюють шляхом перетягування маркерів області введення - невеликих прямокутних вузлів, розташованих по сторонах і кутах області введення.
Закінчивши введення, викликають панель атрибутів тексту (Вид - Панель атрибутів тексту). Елементами управління цієї панелі можна вибрати форму шрифту, його накреслення і розмір.
Дата добавления: 2016-04-02; просмотров: 707;