Алгоритм Брезенхема

Брезенхем [16] модифікував алгоритм DDA, щоб він працював у цілих числах. Модифікуємо алгоритм у такий спосіб:

- зменшимо скрізь e на , щоб порівнювати з 0;

- домножимо e і Δe на 2a: e0 = 2b - a, Δe = 2b

Приходимо до наступного алгоритму:

// Координати кінців відрізка - (0,0) і (a,b)e = 2b - a;?e = 2b;?e = 2b - 2a; x = 0; y = 0; // (x,y) - Координати поточної крапки while(x < a){ plot(x, y); if(e > 0) { // d : діагональний зсув x++; y++; e += ?e; } else { // s : горизонтальний зсув x++; e += ?e; }}

Лістинг 6.2. Алгоритм Брезенхема для відрізка

Алгоритм Брезенхема був створений їм для виводу відрізків на цифрових інкрементальних графобудівниках, які могли здійснювати лише прості одиничні зрушення друкуючої головки. Подальша оптимізація може бути зроблена, якщо помітити, що відрізок симетричний відносно прямій, що проходить перпендикулярно йому через його середину; у цьому випадку можна починати малювати відразу із двох кінців, що скоротить число ітерацій циклу в алгоритмі вдвічі.








Дата добавления: 2015-04-03; просмотров: 1249;


Поиск по сайту:

При помощи поиска вы сможете найти нужную вам информацию.

Поделитесь с друзьями:

Если вам перенёс пользу информационный материал, или помог в учебе – поделитесь этим сайтом с друзьями и знакомыми.
helpiks.org - Хелпикс.Орг - 2014-2024 год. Материал сайта представляется для ознакомительного и учебного использования. | Поддержка
Генерация страницы за: 0.004 сек.