Колірна корекція шару.
При комбінуванні зображень крім сумісності розмірів важливе значення має колірна відповідність зображень. Зображення вікна, як говорять художники, «холоднувате», а зображення дівчинки, навпаки, виконано в «теплих» тонах. У даний момент таке співвідношення «тепла» і «холоду» додає малюнку враження освітленості дівчинки з невидимого джерела всередині кімнати. Щоб домогтися колірної єдності, необхідно змінити колірний баланс. Легше зробити це з зображенням дівчинки. Колірний баланс необхідно «зрушити» у бік більш холодних тонів (активним повинний бути шар з дівчинкою).
Відкрийте меню Image (Зображення), виберіть команду Adjust (Корекція) і в списку, що відкрився, виконайте команду Color Balance... (Колірний баланс...). Діалогове вікно Color Balance (Колірний баланс), що з'явилося на екрані, розмістіть на екрані такимчином, щоб Вам було цілком видно робоче вікно. При цьому,не забудьте включити в діалоговому вікні опцію Preview (Перегляд). Включіть спочатку опцію Highlights (Світа) і перемішайте бігунок на верхній смужці убік Cyan (Голубий) доти, поки в лівому цифровому полі не з'явиться значення -20. Цією дією Ви зменшуєте процентний вміст червоних кольорів і відповідно збільшуєте процентний вміст блакитних. Перемістіть бігунок на нижній смужці вправо, у бік Blue (Сині), до значення + 10, що означає зменшення вмісту жовтих кольоріві, відповідно, збільшення змісту синіх. Включіть в діалоговому вікні опцію Shadows(Тіні). У тому ж напрямку треба змінити колірний баланс і в тінях. Установіть в лівому цифровому полі -16, а в правому +8. Щоб порівнювати зображення до зміни колірного балансу і після нього, включайте і відключайте кнопку Preview.
Натисніть кнопку ОК (Так). Після настроювання колірного балансу загальне зображення стало виглядати більш природно. Однак зображення дівчинки все-таки занадто яскраве, якщо вважати, що дівчинка знаходиться усередині приміщення. Тепер потрібно попрацювати з тоновим балансом.
Відкрийте меню Image (Зображення), виберіть команду Adjust (Корекція) і в списку, що відкрився, виконайте команду Levels... (Рівні...). Перемістіть діалогове вікно, що відкрилося так, щоб воно не закривало робоче вікно, і включіть опцію Preview(Перегляд). Введіть у середнє цифрове поле (визначальну величину контрасту середніх тонів – гаму) над гістограмою значення 0,75. Одночасно бігунок у виді сірого трикутника під гістограмою зрушився вправо. Можна було діяти навпаки – перемістити бігунок до появи в цифровому полі необхідного значення. Змінивши коефіцієнт контрасту для середніх тонів (гаму) убік його зменшення, Ви злегка затемнили зображення у виділеній області. Натисніть кнопку ОК (Так).
14.Використання параметра непрозорості.У зображенні залишився ще один недогляд по частині «реалізму»: соняшник на капелюсі – вийшов як би перед склом. Включіть інструмент Marquee(Область) у режимі Rectangular (Прямокутник). Перейдіть на базовий шар і обведіть ділянку скла, на яку попадає фрагмент капелюха із соняшником. Виконайте команду Layer/New/Layer via Copy – зображення кватирки виявиться на окремому шарі (можна використовувати клавіатурне скорочення – <Ctrl> + <J>). Перемістіть шар із кватиркою уверх – над шаром дівчинки.
У палітрі Layerперемістіть бігунок на смузі Opacity (Непрозорість) на значення 50%. Робота над компановкою зображень завершена.
15. Для збереження кінцевого зображення в компактному форматі, зведіть шари зображення – Layer/Flatten Image. Команду зведення шарів можна виконати не виходячи з палітри Layers – клацніть на трикутник у верхньому лівому куті палітри, щоб викликати спливаюче меню команд роботи із шарами. Після зведення шарів, при збереженні файлу стають доступними усілякі формати растрової графіки. Збережіть файл під новим ім'ям у своїй папці у форматі jpg.
16. Операцію виділення соняшника з вихідного зображення Portrait.jpg, розміщення його на підвіконні, розворіт, нанесення тіней на підвіконня проведіть самостійно.
4.2. Вписати меблі в інтер’єр
Дата добавления: 2016-06-13; просмотров: 640;