Зменшення швидкості руху
Першим типом руху, про яке ми б хотіли розповісти, є зменшення швидкості руху: об'єкт спочатку рухається досить швидко й поступово вповільнюється, поки, нарешті, не зупиняється досягши мети. Цей тип руху, імовірно, найбільш простий у реалізації - потрібно з'ясувати, як далеко перебуває об'єкт від мети й потім перемістити об'єкт до мети, розділивши дистанцію на частині. Отже, якщо об'єкт перебуває на відстані 100 пикселей від кінцевої крапки, ми можемо перемістити його на половину цієї відстані, після чого він буде в 50 пикселях від мети, далі - в 25, потім в 12,5 і так далі. Рух при цьому буде плавним; адже ми звикли спостерігати поступову з об'єктів, а не переривчасті рухи.
На малюнку нижче даний рух показаний у дії, причому кожна лінія являє собою кадр переміщення об'єкта на 200 пикселей.
З кожним кадром відстань об'єкта до мети скорочується наполовину. У кадрі 1 об'єкт переміщається на 100 пикселей, у кадрі 2 - на 50 пикселей, у кадрі 3 - на 25 пикселей, потім на 12,5 пикселей, потім на 6,25, потім на 3,125 і так далі.
Розглянемо практичне застосування цього руху, створивши об'єкт, що випливає за мишею. Нічого нового й цікавого в цьому ні, але наше завдання - розібратися в принципі руху.
Дата добавления: 2015-04-03; просмотров: 648;