Вступ. Історія розвитку техніки
Опора | Сечение провода, мм2 | Район по гололеду | Габаритный пролет lг, м |
П35-1 | I, II, III, IV I, II, III, IV I, II, III, IV I, II, III, IV | 295, 235, 180, 145 310, 255, 195, 165 320, 270, 205, 175 330, 280, 215, 185 | |
П35-2 | I, II, III, IV I, II, III, IV I, II, III, IV I, II, III, IV | 260, 200, 170, 130 280, 230, 180, 150 290, 240, 190, 165 300, 255, 200, 175 | |
ПБ35-1 | I, II I, II | 325, 265, 340, 315 | |
ПБ35-3 | III, IУ III, IУ | 205, 175 255, 215 | |
ПБ35-2 | I, II I, II | 255, 215 265, 255 | |
ПБ35-4 | III, IV III, IV | 145, 120 175, 150 | |
П110-1 | I, II I, II | 355, 260 375, 305 | |
П110-3 | I, II I, II I, II I, II | 405, 345 405, 365 405, 380 395, 380 | |
П110-5 | III, IV III, IV III, IV III, IV III, IV | 225, 190 290, 285 310, 265 325, 280 330, 290 | |
П110-2 | I, II I, II | 355, 280 375, 305 | |
П110-4 | I, II I, II I, II I, II | 405, 345 405, 365 405, 380 395, 380 | |
П110-6 | III, IV III, IV III, IV III, IV III, IV III, IV | 225, 190 250, 210 290, 245 310, 265 325, 280 330, 290 | |
ПБ110-1 | I, II I, II I, II I, II | 275, 215 285, 240 300, 270 300, 285 | |
ПБ110-3 | I, II I, II | 305, 295 295, 285 | |
ПБ110-5 | III, IV III, IV III, IV III, IV III, IV III, IV | 175, 145 195, 165 225, 190 240, 210 305, 295 295, 295 | |
ПБ110-2 | I, II I, II I, II | 250, 200 260, 220 275, 250 | |
ПБ110-4 | I, II I, II I, II I, II | 275, 250 275, 260 275, 275 275, 275 | |
ПБ110-6 | III, IV III, IV III, IV | 135, 110 150, 125 170, 145 | |
ПБ110-8 | III, IV III, IV III, IV | 225, 190 235, 205 240, 215 | |
П220-3 | I, II, III, IV I, II, III, IV | 520,490,430,380 520,475,435,390 | |
П220-2 | I, II, III, IV I, II, III, IV | 470, 440, 385, 345 465, 425, 390, 355 | |
ПБ220-1 | I, II, III, IV I, II, III, IV | 310, 310, 280, 230 310, 310, 280, 220 | |
ПБ220-3 | I, II I, II | 320,320 320,320 |
Примечания. Буквенно-цифровое обозначение опор:
П - промежуточная опора;
Б – железобетонная опора;
отсутствие второй буквы – стальная опора;
110 (220) – опора для линии напряжением 110 (220) кВ;
1...8 – номер опоры (нечетные цифры – опора одноцепная, четные – двухцепная).
Все опоры рассчитаны по ветровым нагрузкам до III района включительно.
Вступ. Історія розвитку техніки
Однією з актуальних проблем в сучасних умовах є використання найновіших досягнень науки, техніки та мистецтва у створенні досконалого матеріально-предметного середовища життя та діяльності людини на виробництві, в побуті та на відпочинку. Технічний прогрес та постійно зростаючі потреби суспільства вимагають підвищення якості виробів промислового виробництва, їх естетичної привабливості, а тому поряд з інженером, архітектором і художником важливу роль починає відігравати художник-конструктор (дизайнер).
В даний час у світі проводиться величезна робота зі створення машин, механізмів і технологій як сьогоднішнього, так і завтрашнього дня. Здійснюється автоматизація виробництва, забезпечується широке застосування комп’ютерів та роботів, впровадження гнучких технологій, які дозволяють швидко та ефективно перебудовувати виробництво на виготовлення нових видів продукції.
У вирішенні цих задач важливу роль відіграють міри, направлені на підготовку та перепідготовку інженерних кадрів, в тому числі й інженерів-механіків.
Слухаючи курс лекцій з ергономіки, технічної естетики та основ художнього конструювання, студенти технічних вузів значно розширюють свій світогляд і набувають знань у тій сфері людської діяльності, де поєднуються інженерно-технічні та естетичні принципи та закономірності, без яких неможливо випускати високоякісну продукцію на рівні світових стандартів.
Мета вивчення дисципліни – отримання необхідних знань, умінь та навиків в питаннях сучасного проектування техніки, основ композиції, художнього конструювання, основ ергономіки, застосування кольору та світла при проектуванні техніки.
Завдання викладання дисципліни полягає у вивченні основ композиції, засобів гармонізації, принципів та методів застосування світла та кольору в художньому конструюванні, основ ергономіки та технічної естетики.
До складу дисципліни “Ергономіка технологічних машин” входять такі розділи, як основи композиції, основи художнього конструювання, перспектива, ергономіка, застосування кольору та світла в художньому конструюванні. Кожен з цих розділів має тісний зв’язок з інженерною графікою (а саме є її продовженням), математичним моделюванням, основами розрахунку та конструювання машин,комп’ютерним проектуванням. До розділу “Ергономіка” входить ряд питань, які вивчає наука психологія та фізіологія праці а також дисципліна “Охорона праці та навколишнього середовища”.
Дата добавления: 2015-03-26; просмотров: 683;