К базовой конфигурации персонального компьютера не относится 1 страница
1. Метаданные теста. 2
2. Параметры секций. 3
3. Вопросы типа «Выбор». 3
4. Вопросы типа «Упорядочение». 3
5. Вопросы типа «Соответствие». 3
6. Вопросы типа «Поле ввода». 3
1. Метаданные теста
- Автор теста: к.ф.н. доц. Сыбанбаев К.У.
· Название курса: Философия
- Название теста: Философия
- Предназначено для студентов специальности: для всех специалностей
- Семестр: 1
- Проходной балл: 50
- Время на тест: 30 мин.
2. Параметры секций.
Секция № | Выборка (шт) Сколько вопрос создали по тему? | Родительская секция Тема вопроса. |
Философия пәні. Дүниетаным | ||
Ежелгі Үндістан философиясы | ||
Ежелгі Қытай философиясы | ||
Антикалық философия | ||
Ортағасырлық Батыс Еуропа философиясы | ||
Ортағасырлық мұсылмандық Шығыс философиясы | ||
Қайта Өрлеу дәуірі философиясы | ||
Жаңа заман философиясы | ||
Неміс классикалық философиясы | ||
ХІХ -ХХ ғғ. Батыс Еуропа философиясы | ||
Қазақ философиясы | ||
Онтология | ||
Гносеология | ||
Әлеуметтік философия | ||
Философиялық антропология |
3. Вопросы типа «Выбор»
№ | Текст вопроса/варианты ответа | Дополнительные параметры | |
Сананың болмысқа, рухтың материяға қатынасы қай пәннің негізгі сұрағы? | Секция:1 | ||
Психология | Вес вопроса: | ||
Мәдениеттану | Перемешивать ответы: | + | |
Әлеуметтану | |||
+ | Философия | ||
Логика | |||
Дүниетанымның қандай тарихи типтері бар? | Секция:1 | ||
Философия, метафизика, диалектика | Вес вопроса: | ||
+ | Мифология, дін, философия | Перемешивать ответы: | + |
Философия, ғылым, өнер | |||
Эстетика, этика, дін | |||
Теология, метафизика, философия | |||
Философиядағы негізгі екі әдіс : | Секция:1 | ||
Догматика мен эклектика | Вес вопроса: | ||
Софистика мен схоластика | Перемешивать ответы: | + | |
Идеализм мен материализм | |||
+ | Метафизика мен диалектика | ||
Дедукция мен индукция | |||
“Философия” деген сөздің мәні: | Секция:1 | ||
Өмір сүру | Вес вопроса: | ||
Көзқарас | Перемешивать ответы: | + | |
Ойлау | |||
Адамгершілік | |||
+ | Даналықты сүю | ||
Таным, табиғат, адам мәселелерін зерттейтін ғылым: | Секция:1 | ||
+ | Философия | Вес вопроса: | |
Әлеуметтану | Перемешивать ответы: | + | |
Логика | |||
Антропология | |||
Психология | |||
Қай философиялық бағыт рух пен субъектіні алғашқы, ал материя мен табиғатты туынды деп санайды? | Секция:1 | ||
Солипсизм | Вес вопроса: | ||
Материализм | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Идеализм | ||
Сенсуализм | |||
Рационализм | |||
Философия тарихындағы материализмнің үш түрі: | Секция:1 | ||
Антропологиялық, метафизикалық, диалектикалық | Вес вопроса: | ||
Диалектикалық, объективті, субъективт | Перемешивать ответы: | + | |
Рационалды, иррационалды, стихиялық | |||
+ | Стихиялық, метафизикалық, диалектикалық | ||
Позитивті, антропологиялық | |||
“Философия” терминін енгізген ежелгі грек философы: | Секция:1 | ||
+ | Пифагор | Вес вопроса: | |
Платон | Перемешивать ответы: | + | |
Парменид | |||
Аристотель | |||
Сократ | |||
Дүниетанымдық, методологиялық, теориялық ойлау, сыни-философиялық, аксиологиялық, әлеуметтік, тәрбие – гуманистік дегеніміз философияның: | Секция:1 | ||
Тараулары | Вес вопроса: | ||
Бағыттары | Перемешивать ответы: | + | |
Әдістері | |||
+ | Қызметтері | ||
Формалары | |||
Онтология, гносеология, логика, методология, этика, эстетика, психология, социология, философия тарихы дегеніміз философияның: | Секция:1 | ||
Әдістері | Вес вопроса: | ||
Формалары | Перемешивать ответы: | + | |
Бағыттары | |||
Қызметтері | |||
+ | Тараулары | ||
Санхиттер: | Секция:2 | ||
Діни өлеңдер | Вес вопроса: | ||
+ | Гимн өлеңдері | Перемешивать ответы: | + |
Жүріс-тұрыс ережелері | |||
Діни салт текстер | |||
Философиялық бөлім | |||
Адамды тағдырына сай жазалау немесе құрметтеу ежелгі Үндістан философиясының қай ұғымына тән? | Секция:2 | ||
+ | Карма | Вес вопроса: | |
Аджива | Перемешивать ответы: | + | |
Мокша | |||
Пракрити | |||
Пуруша | |||
Буддизмдегі азаптан босатылып, абсолюттік қанағаттанарлықты, джайнизмде жанның материалдықтан босатылып, жоғарғы рухани жағдайын көрсететін ұғым: | Секция:2 | ||
Карма | Вес вопроса: | ||
+ | Нирвана | Перемешивать ответы: | + |
Атман | |||
Брахман | |||
Мокша | |||
Буддизмдегі “ізгі ақиқаттарының” ішіндегі жоғы: | Секция:2 | ||
Өмір азапқа толы | Вес вопроса: | ||
Азаптардың себебі бар | Перемешивать ответы: | + | |
Азаптардан босануға болады | |||
Азаптардан босанудың жолдары бар | |||
+ | Азаптардан құтылуға болмайды | ||
Брахмандардың киелі кітабы: | Секция:2 | ||
+ | Ведалар | Вес вопроса: | |
Евангелия | Перемешивать ответы: | + | |
Библия | |||
Рамаяна | |||
Құран | |||
Ежелгі Үндістан философиясындағы адамның рухани бастамасын білдіретін ұғым: | Секция:2 | ||
Карма | Вес вопроса: | ||
Брахман | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Атман | ||
Аджива | |||
Джава | |||
Белгілі физикалық жаттығулар жүйесі арқылы адамды толық трансқа, мистикалық экстазға жеткізу Ежелгі Үндістанның қай философиялық мектебіне тән? | Секция:2 | ||
Вайшешика | Вес вопроса: | ||
+ | Йога | Перемешивать ответы: | + |
Миманса | |||
Ньяя | |||
Чарвака – локаята | |||
Қай Үндістан философиялық мектебі материалдық дүниені 4 элементтен – от, ауа, жер, суда тұрады деді? | Секция:2 | ||
Буддизм | Вес вопроса: | ||
Санкхья | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Чарвака-локаята | ||
Джайнизм | |||
Упанишадалар | |||
Джайнизм этикасында тіршілік иесіне зұлымдық жасамау қай ұғыммен анықталады? | Секция:2 | ||
Рита | Вес вопроса: | ||
Мокша | Перемешивать ответы: | + | |
Джава | |||
Дхарма | |||
+ | Ахимса | ||
Көне Үнді философиясының ерекшелігі: | Секция:2 | ||
Ғылыммен байланысы мықты | Вес вопроса: | ||
+ | Діни мифологиялық дүниетаныммен тығыз байланысты | Перемешивать ответы: | + |
Негізгі ұғымдары біржақты | |||
Философиялық тұлғалық белгілері айқын | |||
Логикалық мәселелердің терең талқыланған | |||
Ежелгі Қытайдың қай философилық ұғымы табиғаттағы ең шеткі қарама-қарсылықты көрсетуі үшін қолданылады? | Секция:3 | ||
+ | Инь-ян | Вес вопроса: | |
Тайцзи | Перемешивать ответы: | + | |
Ли | |||
Ци | |||
Дао | |||
Ежелгі Қытай философиясында “у син” ұғымы нені білдіреді? | Секция:3 | ||
+ | Бастапқы бес элемент | Вес вопроса: | |
Табиғаттағы қарама-қарсылықты | Перемешивать ответы: | + | |
Заттардың пайда болуының себебін | |||
Заттардың орналасу тәртібін | |||
Алғашқы материяны | |||
Қытай эстетикасында өнер теориясының негізі болып саналатын “Алтын заңды” кім жасады? | Секция:3 | ||
Конфуций | Вес вопроса: | ||
Мо-цзы | Перемешивать ответы: | + | |
Лао-цзы | |||
Сюнь-цзы | |||
+ | Се Хэ | ||
Дао ұғымы бойынша әлемдегі заттың бәрі: | Секция:3 | ||
Өзгеріссіз және шектеулі | Вес вопроса: | ||
+ | Қозғалыста және өзгерісте | Перемешивать ответы: | + |
Тұрақты және тұрақсыз | |||
Өзгерісте және дамуда | |||
Қозғалыста және шектеулі | |||
Конфуций этикасындағы адамгершілік ұғымы дегеніміз: | Секция:3 | ||
Тянь | Вес вопроса: | ||
Дао | Перемешивать ответы: | + | |
Ли | |||
Дэ | |||
+ | Жэнь | ||
Конфуцийдің саяси көзқарастарының басты идеалы: | Секция:3 | ||
Өзара түсіністік | Вес вопроса: | ||
Жэнь | Перемешивать ответы: | + | |
Алтын кіндік принципі | |||
+ | Алтын орта жолы | ||
Адамгершілік | |||
Қытай философиясында көк аспан қалай белгіленді? | Секция:3 | ||
+ | Тянь | Вес вопроса: | |
Янь | Перемешивать ответы: | + | |
ци | |||
тэ | |||
Дао | |||
Ежелгі Қытай философиясындағы заттарды орналасу тәртібі дегеніміз: | Секция:3 | ||
+ | Ли | Вес вопроса: | |
Ци | Перемешивать ответы: | + | |
У син | |||
Инь-ян | |||
Тайцзи | |||
Ежелгі Қытай философиясында материалдық бастама, күш дегеніміз: | Секция:3 | ||
Жэнь | Вес вопроса: | ||
Инь-ян | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Ци | ||
Ли | |||
Тайцзи | |||
Ежелгі Қытай философиясындағы заңшылдар мектебі қалай аталады? | Секция:3 | ||
И цзин | Вес вопроса: | ||
У син | Перемешивать ответы: | + | |
Конфуцийшілдік | |||
Даосизм | |||
+ | Легизм | ||
Антикалық философиясының қай мектебі барлық тіршіліктің негізін материалды заттардан іздеген? | Секция:4 | ||
Элеаттар | Вес вопроса: | ||
Софистер | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Атомистер | ||
Милеттіктер | |||
Эпикурейліктер | |||
Қай антикалық философиялық мектеп алғаш рет болмысты үздіксіз, өзгермейтін, дүниенің барлық элементіне тән деп мойындады? | Секция:4 | ||
Скептиктер | Вес вопроса: | ||
+ | Элеаттар | Перемешивать ответы: | + |
Софистер | |||
Милеттіктер | |||
Стоиктер | |||
Қай антикалық философ “идея” деген ұғымды алғаш рет философияға енгізген? | Секция:4 | ||
Сократ | Вес вопроса: | ||
Фалес | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Платон | ||
Зенон | |||
Аристотель | |||
Қай антикалық философ “Мен өзімнің ештеңе білмейтінімді білемін” деген тұжырымдаманы ұстанды? | Секция:4 | ||
Платон | Вес вопроса: | ||
Зенон | Перемешивать ответы: | + | |
Аристотель | |||
+ | Сократ | ||
Фалес | |||
Қай антикалық философ логика ғылымының теориялық негізін қалады? | Секция:4 | ||
Горгий | Вес вопроса: | ||
Эмпедокл | Перемешивать ответы: | + | |
Сократ | |||
Парменид | |||
+ | Аристотель | ||
“Бақытты өмірдің мақсаты – уайым-қайғыдан қашу” деген қағида қай антикалық философқа тән? | Секция:4 | ||
+ | Эпикурға | Вес вопроса: | |
Платонға | Перемешивать ответы: | + | |
Левкипке | |||
Анаксагорға | |||
Сократқа | |||
Қай антикалық философ дүниенің бастамасы “апейрон” деп санаған? | Секция:4 | ||
Анаксимен | Вес вопроса: | ||
+ | Анаксимандр | Перемешивать ответы: | + |
Анаксагор | |||
Эмпедокл | |||
Сократ | |||
Қай антикалық философиялық мектеп шындықты дәлелдеп, нақтылап білудің орнына мәселені құр қызыл сөзбен алмастырды? | Секция:4 | ||
Милеттіктер | Вес вопроса: | ||
Элеаттар | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Софистер | ||
Стоиктер | |||
Скептиктер | |||
Қай антикалық философиялық мектеп объективті шындықты танып-білуге күмән келтірді? | Секция:4 | ||
Софистер | Вес вопроса: | ||
Элеаттар | Перемешивать ответы: | + | |
Неоплатонизм | |||
+ | Скептицизм | ||
Эпикуреизм | |||
Демокрит пен Левкипп бойынша дүние неден тұрады? | Секция:4 | ||
Апейрон және атомнан | Вес вопроса: | ||
Атом және оттан | Перемешивать ответы: | + | |
Бос қуыстан | |||
Атомнан | |||
+ | Атом және кеңістіктен | ||
Антикалық стихиялық диалектиканың негізін салған кімдер? | Секция:4 | ||
+ | Гераклит пен Зенон | Вес вопроса: | |
Сократ пен Платон | Перемешивать ответы: | + | |
Демокрит пен Левкипп | |||
Аристотель мен Горгий | |||
Парменид пен Ксенофонт | |||
“Адам барлық заттың өлшемі” деген қағида қай антикалық философқа тән? | Секция:4 | ||
Платон | Вес вопроса: | ||
Сократ | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Протагор | ||
Аристотель | |||
Демокрит | |||
Ортағасырлық Батыс Еуропадағы философияның рөлі: | Секция:5 | ||
+ | Діннің қызметшісі | Вес вопроса: | |
Теология саласы | Перемешивать ответы: | + | |
Христиан дінін қорғаушы | |||
Аристотель ілімін таратушы | |||
Номинализм мен реализм дауын шешуші | |||
Ақыл – парасатқа жүгінген дәлелдердің көмегімен дін ілімін қорғау және ақтау тұжырымдамасы ортағасырлық Батыс философиясының қай іліміне тән? | Секция:5 | ||
Схоластикаға | Вес вопроса:5 | ||
+ | Апологетикаға | Перемешивать ответы: | + |
Патристикаға | |||
Номинализмге | |||
Релаизмге | |||
Ортағасырлық Батыс философиясындағы шіркеу әкейлерінің ілімі қалай аталады: | Секция:5 | ||
Апологетика | Вес вопроса: | ||
Номинализм | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Патристика | ||
Схоластика | |||
Реализм | |||
Ортағасыр Батыс Еуропа философиясының қай кезеңі христиан дін ілімін рационалды түрде негіздеп, жүйелеп, мектеп, білім деп көрсетеді | Секция:5 | ||
+ | Схоластика | Вес вопроса: | |
Номинализм | Перемешивать ответы: | + | |
Реализм | |||
Патристика | |||
Апологетика | |||
Қай ортағасырлық Батыс философы “Нанымсыз білім жоқ, ақиқат жоқ” деген принципті ұстанды? | Секция:5 | ||
+ | Августин Аврелий | Вес вопроса: | |
Пьер Абеляр | Перемешивать ответы: | + | |
Фома Аквинский | |||
Иоанн Дунс Скотт | |||
Альберт Больштетский | |||
Қай ортағасырлық Батыс философы “Неге сенсем – соны танимын” деген қағиданы ұстанды? | Секция:5 | ||
Фома Аквинский | Вес вопроса: | ||
Августин Аврелий | Перемешивать ответы: | + | |
Дунс Скотт | |||
Раймунд Луллий | |||
+ | Пьер Абеляр | ||
Ортағасыр Батыс Еуропа философиясының басты сипатты белгісін көрсетіңіз: | Секция:5 | ||
Антропоцентризм | Вес вопроса: | ||
Креационизм | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Теоцентризм | ||
Провиденциализм | |||
Иррационализм | |||
Ортағасыр Батыс Еуропа философиясында тек жекелеген заттардың, олардың аттарының болатындығын, жалпы түсініктердің болмайтынын көрсететін бағыт: | Секция:5 | ||
Пантеизм | Вес вопроса: | ||
Реализм | Перемешивать ответы: | + | |
Концептуализм | |||
Универалиялар | |||
+ | Номинализм | ||
Аврелли Августин ойынша, Идея дегеніміз: | Секция:5 | ||
Құдайдың ойлары адам санасының жемісі | Вес вопроса: | ||
Ақиқатқа жету жолы | Перемешивать ответы: | + | |
Материяның бейнесі | |||
+ | Құдайдың ойлары | ||
Заттардың көлеңкесі | |||
Ортағасыр Батыс Еуропа философиясындағы адам санасындағы заттардан кейін өмір сүретін жалпы ұғымдар дегеніміз: | Секция:5 | ||
Реализм | Вес вопроса: | ||
+ | Универсалиялар | Перемешивать ответы: | + |
Номинализм | |||
Концептуализм | |||
Аристотелизм | |||
Аристотель философиясын ұстанған ортағасырлық Шығыс философиясының өкілдерін қалай атады? | Секция:6 | ||
Каламдықтар | Вес вопроса: | ||
+ | Перипатетиктер | Перемешивать ответы: | + |
Мутазалиттер | |||
Мутаккалимдер | |||
Суфийлер | |||
Қай ортағасырлық Шығыс философиясының ағымы өмірдің мұраты ретінде адам жанының құдаймен бірігуі деп саналды? | Секция:6 | ||
Перипатетизм | Вес вопроса: | ||
Калам | Перемешивать ответы: | + | |
Мутазалиттер | |||
Мутаккалимдер | |||
+ | Суфизм | ||
Қай ортағасырлық Шығыс философы аристотельден кейін, “Екінші ұстаз” құрметті атағына ие болды? | Секция:6 | ||
Ибн-рушд | Вес вопроса: | ||
Әл-Ғазали | Перемешивать ответы: | + | |
Әл-Кинди | |||
Ибн-Сина | |||
+ | Әл-Фараби | ||
Ибн-Сина философиясында танымның үш сатысына нені жатқызады? | Секция:6 | ||
Онтология, метафизика, логика | Вес вопроса: | ||
+ | Логика, жаратылыс тану, философия | Перемешивать ответы: | + |
Логика, философия, диалектика | |||
Метафизика, физика, диалектика | |||
Диалектика, физика, логика | |||
Қай ортағасырлық Шығыс философы “Қос ақиқат” ілімінің негізін қалады? | Секция:6 | ||
Әл-Ғазали | Вес вопроса: | ||
Әл-Кинди | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Ибн-Рушд | ||
Ибн-Сина | |||
Қожа Ахмет Яссауи | |||
Әл-Ғазалидің поэзиялық өнер, музыка, Қоран туралы ойлары философияның қай тарауына жатады? | Секция:6 | ||
Этикаға | Вес вопроса: | ||
Онтологияға | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Эстетикаға | ||
Гносеологияға | |||
Психологияға | |||
Қай ортағасыр мұсылмандық Шығыс ойшылы “Арабтардың философы” деген құрметті атаққа ие болды? | Секция:6 | ||
Ибн-Рушд | Вес вопроса: | ||
Әл-Фараби | Перемешивать ответы: | + | |
Ибн-Сина | |||
Әл-Ғазали | |||
+ | Әл-Кинди | ||
Түркілік суфизмнің негізін салушы: | Секция:6 | ||
Әл-Кинди | Вес вопроса: | ||
Әл-Фараби | Перемешивать ответы: | + | |
Ж. Баласағұн | |||
+ | Қ. Яссауи | ||
С.М. Қашғари | |||
Антропоцентризм қай кезеңнің философиясына тән басты сипат болды? | Секция:7 | ||
+ | Қайта өрлеу | Вес вопроса: | |
Жаңа кезең | Перемешивать ответы: | + | |
Антикалық | |||
Ортағасырлық Шығыс | |||
Ежелгі Қытай | |||
Қайта Өрлеу философиясының басты ағымы – пантеизм дегеніміз: | Секция:7 | ||
Табиғаттың құдайдан айырылысуы | Вес вопроса: | ||
+ | Табиғат пен құдайды жақындастыру | Перемешивать ответы: | + |
Құдайдың шығармашылық қабілеті | |||
Табиғат пен құдайдың қарым-қатынасы | |||
Табиғаттың шығармашылық қабілеті | |||
“Тарих саясатты жасайды” деген қағида кімге тән? | Секция:7 | ||
+ | Н. Макиавеллиге | Вес вопроса: | |
Т. Кампанеллаға | Перемешивать ответы: | + | |
Т.Гоббсқа | |||
Р. Декартқа | |||
П. делла Мирондолаға | |||
Қайта Өрлеу кезеңінің қай философы өзінің қандай шығармасында утопиялық коммунизм тұрғысынан ойдан шығарылған қалаға мінсіз қоғамдық тәртіптерді дәріптеген? | Секция:7 | ||
+ | Т. Кампанелланың “Күн қаласы” | Вес вопроса: | |
М. Лютердің “Киелі Өсиеті” | Перемешивать ответы: | + | |
Н. Макиавеллидің “Тақсыры” | |||
Т. Мордың “Утопиясы” | |||
Платонның “Мемлекеті” | |||
Қайта Өрлеу кезеңінің қай философы “Саяси күресте ұлы мақсаттар үшін мораль заңдарын елемей қандай да болсын құралдарды қолдануға болады” деп санаған? | Секция:7 | ||
Т.Мор | Вес вопроса: | ||
Т. Кампанелла | Перемешивать ответы: | + | |
Л-Б. Альберти | |||
+ | Н. Макиавелли | ||
Н.Кузанский | |||
Қайта Өрлеу пантеизмнің басты өкілі кім болды? | Секция:7 | ||
+ | Н. Кузанский | Вес вопроса: | |
П. делла Мирандола | Перемешивать ответы: | + | |
Т. Кампанелла | |||
Л. Валла | |||
Н. Макиавелли | |||
Қай Қайта Өрлеу философиясының принципіне еркін ойлау, адамды сүю мен адамның индивидуалдық дамуы тән? | Секция:7 | ||
Сенсуализм | Вес вопроса: | ||
Пантеизм | Перемешивать ответы: | + | |
Утопия | |||
Анропоцентризм | |||
+ | Гуманизм | ||
Даралық, жекелік іздеу - ........... философиясының ерекше қасиеті. | Секция:7 | ||
Өмір | Вес вопроса: | ||
+ | Ренессанс | Перемешивать ответы: | + |
Тиімділік | |||
Конформизм | |||
Конвенционализм | |||
Қайта өрлеу философиясында адамға қандай басты ерекшелік тән? | Секция:7 | ||
Адамгершілікке қабілеттілігі | Вес вопроса: | ||
+ | Шығармашылыққа қабілеттілігі | Перемешивать ответы: | + |
Іс-әрекет еркіндігі | |||
Ақылдылығы | |||
Парасаттылығы | |||
Жаңа заманның қай философы танымның үш сатысын көрсетті – сезімдік танымды, рациональды танымды, интуицияны? | Секция:8 | ||
+ | Б. Спиноза | Вес вопроса: | |
Дж. Беркли | Перемешивать ответы: | + | |
Г. Лейбниц | |||
Д. Юм | |||
Р. Декарт | |||
Жаңа заманның қай философы рационализмнің негізін қалады | Секция:8 | ||
Д. Юм | Вес вопроса: | ||
+ | Р. Декарт | Перемешивать ответы: | + |
Дж. Беркли | |||
Дж. Локк | |||
Г. Лейбниц | |||
Жаңа заманның қай философы эмпиризмнің негізін қалады | Секция:8 | ||
Д. Юм | Вес вопроса: | ||
Р. Декарт | Перемешивать ответы: | + | |
+ | Бэкон | ||
Дж. Локк | |||
Г. Лейбниц | |||
Жаңа заманның қай философы сенсуализм ілімінің негізін салған? | Секция:8 | ||
Дж. Беркли | Вес вопроса: | ||
Г. Лейбниц | Перемешивать ответы: | + |
Генерация страницы за: 0.008 сек.