Ігрові програми.
До числа перших ігрових програм можна віднести програму Артура Самуэля по грі в чекерс (американські шашки), написану в 1947 році, причому в ній використався ряд основних ідей ШІ, таких, як перебір варіантів і самонавчання.
Навчити комп'ютер грати в шахи - одна з найцікавіших задач у сфері ігрових програм, що використають методи ШІ. Вона була поставлена вже на зорі обчислювальної техніки, наприкінці 50-х років. У шахах існують певні рівні майстерності, ступені якості гри, які можуть дати чіткі критерії інтелектуального росту машини. Тому комп'ютерними шахами активно займалися вчені розуми в усім світі. Але шахи - гра, змагання, і щоб продемонструвати свої логічні здатності, комп'ютеру необхідний безпосередній супротивник. В 1974 році вперше пройшов чемпіонат світу серед шахових програм у рамках чергового конгресу ІFІP (Іnternatіonal Federatіon of Іnformatіon Processіng) у Стокгольмі. Переможцем цього змагання стала радянська шахова програма "Каисса" (Каисса - богиня, покровителька шахів). Ця програма була створена в Москві, в Інституті проблем керування Академії наук у команді розроблювачів програми-чемпіона, лідерами якої були Володимир Арлазаров, Михайло Донськой і Георгій Адельсон-Вельский. "Каисса" показала усьому світу здатності російських фахівців в області евристичного програмування.
Дата добавления: 2015-08-26; просмотров: 714;