Алгоритми побудови зображень NVIDIA SLI
Split Frame Rendering. Зображення розбивається на декілька частин, кількість яких відповідає кількості відеокарт в зв'язці. Кожна частина зображення обробляється однією відеокартою повністю, включаючи геометричну і піксельну складові. Аналогом цієї технології в ATI CrossFire є алгоритм Scissor.
Alternate Frame Rendering. Обробка кадрів відбувається по черзі: одна відеокарта обробляє тільки парні кадри, а друга – тільки непарні. Однак у цього алгоритму є недолік. Справа в тому, що один кадр може бути простим, а інший складним для обробки. Цей алгоритм запатентований ATI під час випуску двухчіповой відеокарти.
SLI AA. Даний алгоритм націлений на підвищення якості зображення. Одна і та ж картинка генерується на всіх відеокартах з різними шаблонами згладжування. Відеокарта виконує згладжування кадру з деяким кроком щодо зображення іншої відеокарти. Потім отримані зображення змішуються і виводяться. Таким чином досягається максимальна чіткість і деталізованість зображення. Доступні наступні режими згладжування: 8х, 10х, 12х, 14 разів, 16х і 32х. Аналог в ATI CrossFire – SuperAA.
ATI CrossFire– технологія, що дозволяє одночасно використовувати потужності двох і більше відеокарт Radeon для побудови тривимірного зображення. Кожна з відеокарт, використовуючи певний алгоритм, формує свою частину зображення, яке передається в чіп Composing Engine майстер-карти, що має власну буферну пам'ять. Цей чіп об'єднує зображення кожної відеокарти і виводить фінальний кадр. Відеокарти на основі CrossFire орієнтовані на полегшення роботи процесора з графікою. В ідеальному варіанті дві відеокарти обробляють графіку, а одна – фізику. Технологія була анонсована на міжнародній виставці Computex 2005 в Тайвані.
Для побудови комп'ютера на основі CrossFire необхідно мати:
1. Материнську плату з двома і більше роз'ємами PCI Express x16 з чіпсетом AMD або Intel певної моделі;
2. Потужний блок живлення;
3. Відеокарти з підтримкою CrossFire.
Відеокарти повинні бути однієї серії, але необов'язково однієї моделі. При цьому швидкодія і частота CrossFire-системи визначається характеристиками чіпа найменш продуктивної відеокарти.
CrossFire-систему можна організувати трьома способами:
1. Зовнішнє з'єднання – відеокарти поєднуються за допомогою кабелю, при цьому карта, на якій розпаяний чіп Compositing Engine, називається майстер-картою (Master card). Решта відеокарт можуть бути будь-якими в межах серії.
2. Внутрішнє з'єднання – відеокарти з'єднані за допомогою гнучкого мосту. Драйвер визначає, яка з них буде майстер-картою.
3. Програмний метод – відеокарти не з'єднуються, обмін даними іде по шині PCI Express x16, при цьому їх взаємодія реалізується за допомогою драйверів. Недоліком даного способу є втрати в продуктивності на 10-15% у порівнянні з двома вищезгаданими способами.
Дата добавления: 2014-12-11; просмотров: 1101;