Масив вказівників на об’єкти

Масив вказівників на об’єкти – конструкція, яка часто використовується в програмуванні. Цей механізм спрощує доступ до групи об’єктів, він гнучкіший, ніж просте створення масиву об’єктів.

В прикладі 20.18 ми створимо масив вказівників на об’єкти класу person.

#include<iostream.h>

#include<conio.h>

#include<stdio.h>

#include<bios.h>

class person

{private:

char name[40];

public:

void SetName()

{cout<<"Введіть імя:";cin>>name;

}

void PrintName()

{cout<<"\n Імя:"<<name;

}

};

///////////

int main()

{clrscr();

person* persPtr[100];

int n=0;

char choice;

do

{persPtr[n]=new person;

persPtr[n]->SetName();

n++;

cout<<"Continue (y/n)?";cin>>choice;

}

while(choice=='y');

for(int j=0;j<n;j++)

{cout<<"\nІнформація про N"<<j+1;

persPtr[j]->PrintName();

}

cout<<endl;

bioskey(0);

return 0;

}

Програма 20.18

 

Клас person має одне поле name, що містить рядок з іменем клієнта. Методи класу SetName() та PrintName() дозволяють ввести ім’я і потім вивести його на екран.

Для доступу до методів класу використовується синтаксис

persPtr[n]->SetName();

Таким чином ми викликаємо метод SetName() для об’єкту класу person, на який вказує вказівник, що є елементом масиву persPtr.

 








Дата добавления: 2015-08-26; просмотров: 1052;


Поиск по сайту:

При помощи поиска вы сможете найти нужную вам информацию.

Поделитесь с друзьями:

Если вам перенёс пользу информационный материал, или помог в учебе – поделитесь этим сайтом с друзьями и знакомыми.
helpiks.org - Хелпикс.Орг - 2014-2024 год. Материал сайта представляется для ознакомительного и учебного использования. | Поддержка
Генерация страницы за: 0.004 сек.