Будова 3D-акселератора

3D-акселератор має декілька обов’язкових базових елементів, що забезпечують апаратне прискорення основних етапів 3D-конвейєра:

§ Геометричний процесор (Geometry Processor).

§ Механізм прорисовування (Rendering).

§ Відеопам’ять.

§ Цифро-аналоговий перетворювач ().

§ Додаткові пристрої (в залежності від набору додаткових функцій).

Геометричний процесор відповідає за 2..6 етапи 3D-конвейєра, в дешевих 3D-акселераторах буває відсутній, тоді його функції виконує центральний процесор, або спрощений - виконує тільки механізм встановлення (Setup Engine), що виконує перетворення даних про вершини даних, сортування та відкидання задніх граней (стадія Triangle Setup).

Процес рендерінга розбивається на 2 ступені: обробка елементів текстур (Texel Engine) і

обробка елементів результуючого кадру (Pixel Engine). На кожній з стадій робота проводиться із

своїм буфером. Крім буферів кадру і текстур використовуються z-буфер (для коректного

видалення невидимих поверхонь) та α-буфер (для ефективного виконання альфа-змішування).

Розмір кадрового буферу визначає максимально допустиме розділення зображення та

кількість відтінків кольорів. Як правило, використовується метод подвійної буферизації, коли

кадровий буфер розбивається на передній (Front buffer) та задній (Back buffer) буфери. Поки

виконується відображення (передача в RAMDAC) першого, “переднього” кадру, акселератор

будує в задньому буфері наступний кадр. Це забезпечує більш плавну та швидку зміну кадрів.

 








Дата добавления: 2014-12-08; просмотров: 1330;


Поиск по сайту:

При помощи поиска вы сможете найти нужную вам информацию.

Поделитесь с друзьями:

Если вам перенёс пользу информационный материал, или помог в учебе – поделитесь этим сайтом с друзьями и знакомыми.
helpiks.org - Хелпикс.Орг - 2014-2024 год. Материал сайта представляется для ознакомительного и учебного использования. | Поддержка
Генерация страницы за: 0.003 сек.