Чіпсети для 3D-акселераторів

3Dfx Interactive

§ Voodoo Graphics - 3D-акселератор, виконаний у вигляді окремої PCI-карти (потрібна ще додатково відеокарта);

o тактова частота - до 60 МГц,

o максимальна частота RAMDAC - 135 МГц; o розмір кадрового буфера - до 4 MB;

o максимальне розділення – 800х600 (4 MB) або 640х480 (2 MB);

o глибина представлення кольору - 16 біт;

o максимальне значення Fill Rate - 50 мільйонів пікселів в секунду.

§ Voodoo2 - також окрема PCI-карта, відрізняється від Voodoo Graphics;

o тактова частота ядра - до 100 МГц;

o максимальне розділення – 800х600 (при використанні z-буферизації) або 1024х768 (без z-буферизації);

o максимальне значення Fill Rate - 90 або 180 мільйонів пікселів в секунду (в залежності від режиму роботи).

§ Voodoo Banshee - потужний повнофункціональний 2D/3D-акселератор; випускаються в двох варіантах: PCI/33 МГц і AGP/66 МГц (не підтримує 2x); має інтегрований RAMDAC з тактовою частотою 250 МГц.

§ Voodoo3 - універсальний відеоадаптер, що містить 2D- і 3D-ядро в одному чіпі; має три модифікації, які відрізняються тактовими частотами RAMDAC і ядра, а також набором додаткових функцій;

o тактова частота ядра - 143..183 МГц; o об’єм відеопам’яті - 4..16 MB;

o підтримує AGP 2x;

o максимальне розділення - до 2048Ч1536 при частоті кадрів 75 Гц.

Intel

§ i740 - 64-розрядний суміщений 2D- і 3D-акселератор, що реалізує декілька додаткових функцій: TV-вихід, можливість вводу/виводу відеоданих, DVD-декодер;

o оптимізований для машин на основі Pentium II з шиною AGP (підтримує 2x);

o об’єм відеопам’яті - 2..8 MB;

o максимальна частота RAMDAC - 205 МГц (при використанні 256 кольорів) і 220 МГц (в режимах High Color і True Color).

nVidia

§ Riva 128 - надає повний набір послуг: 2D- і 3D-акселератор, ввід-вивід відео; випускається в PCI і AGP варіантах;

o об’єм локальної пам’яті - 4 MB для кадрового і z-буферів;

o максимальна частота RAMDAC - 230 МГц;

o кольори - 16-розрядні в 3D-графіці та 32-розрядні в 2D-графіці.

§ Riva 128 TNT

o два процесори для обробки текстур (TwiN Texel);

o тактова частота ядра - 90 МГц;

o об’єм відеопам’яті - 8 або 16 MB;

o підтримує AGP 2x;

o 32-розрядний колір в 3D-аплікаціях;

o максимальне розділення - 1600Ч1200 при частоті кадрів 85 Гц;

o апаратна підтримка відтворення MPEG-1 та MPEG-2.

§ Riva TNT2 - вдосконалена версія Riva TNT, головні відмінності

o збільшення об’єму відеопам’яті до 32 MB;

o використання більш швидкого RAMDAC, що працює на частоті 300 МГц;

o добавлено підтримку режиму 4x при AGP-текстуруванні;

o збільшення тактової частоти ядра до 125 МГц.

  • GeForce 256 - сімейство потужних 3D-акселераторів фотореалістичної графіки з геометричним процесором, що забезпечує апаратне прискорення найбільш трудомістких етапів 3D-конвейєра - перерахунок координат і розрахунок освітленості, особливо при наявності декількох джерел освітлення;

o розрядність ядра та шини пам’яті збільшені до 256 розрядів (деякі моделі - 128);

o об’єм відеопам’яті - до 128 MB;

o модуль рендерінга містить 4 конвейєра, кожний з яких має один або два блока текстурування;

o тактова частота ядра - 120 МГц (для GeForce 256) або 200 МГц (для GeForce GTX);

o частота RAMDAC - 350 МГц;

o максимальне розділення - 2048Ч1536Ч32 при 75 кадрах в сек.

ATI

§ ATI Rage 128

o 128-бітна архітектура;

o тактова частота ядра і відеопам’яті - 103 МГц; o об’єм відеопам’яті - 16 або 32 ;

o тактова частота RAMDAC - 250 МГц;

o максимальне розділення – 1920х1200х32;

o пропускна здатність - 4 мільйонів трикутників в секунду;

o швидкість зафарбовування - 200 мільйонів пікселів в секунду. o підтримка 2x AGP.

§ ATI Rage 128 Pro - покращений варіант ATI Rage 128;

o тактова частота ядра і відеопам’яті - 140 і 150 МГц відповідно; o тактова частота RAMDAC - 300 МГц;

o максимальне розділення – 2048х1536х32; o підтримка 4x AGP.

§ ATI Radeon 256 - відноситься до прискорювачів фотореалістичної графіки;

o 256-розрядне графічне ядро, що складається з двох паралельно працюючих 128-розрядних блоків;

o тактова частота ядра - 200..400 МГц;

o об’єм відеопам’яті - від 8 до 128 MB;

o швидкість зафарбовування - 400 мільйонів пікселів в секунду.

S3

§ S3 Savage 3D

o 128-бітна архітектура (2 блоки по 64 розряди);

o тактова частота ядра - 125 МГц;

o об’єм відеопам’яті - від 2 до 8 MB;

o швидкість зафарбовування - 5 мільйонів пікселів в секунду.

§ S3 Savage 4 (GT, Pro, Pro+) - покращена версія (виправлені помилки) S3 Savage 3D;

o тактова частота ядра - до 143 МГц;

o об’єм відеопам’яті - до 32 MB;

o підтримка 4x AGP.

§ S3 Savage2000 - має геометричний процесор S3TL для перетворення координат таосвітленості (до 8 джерел світла)

o пропускна здатність - 10..15 мільонів трикутників в секунду;

o швидкість зафарбовування - 300 мільйонів пікселів в секунду.

 








Дата добавления: 2014-12-08; просмотров: 1122;


Поиск по сайту:

При помощи поиска вы сможете найти нужную вам информацию.

Поделитесь с друзьями:

Если вам перенёс пользу информационный материал, или помог в учебе – поделитесь этим сайтом с друзьями и знакомыми.
helpiks.org - Хелпикс.Орг - 2014-2024 год. Материал сайта представляется для ознакомительного и учебного использования. | Поддержка
Генерация страницы за: 0.005 сек.