Пуск/Програми/ Стандартные/ Paint.
Вікно редактора є стандартним для Windows. Створення, збереження, відкриття, друк файлу також відбувається стандартними засобами. В лівій частині вікна знаходиться панель інструментів з кнопками піктограм для побудови зображень, а знизу робочої області, на якій відбувається малювання, знаходиться палітра кольорів.
Для редагування малюнків використовують команди меню Правка, Вид, Рисунок. Ряд команд діє тільки на виділений фрагмент, інші – на весь малюнок.
Редагування кольору відбувається через вибирання кольорів на палітрі. Зміна кольорів палітри виконується командою Параметры/Изменить палитру; потім у вікні діалогу натисну кнопку Определить цвет. Після визначення кольору слід натиснути клавішу Добавить в набор. Для палітри існує основний та додатковий колір. Основний колір вибирається натисканням лівої, а додатковий – правої кнопки миши.
Панель інструментів має 16 кнопок-піктонрам. Для малювання треба вибрати лівою кнопкою миши потрібну піктограму, вивести курсор в робочу область і виконувати малювання, утримуючи ліву кнопку миши. Так малюють лінії, а також використовують олівець, пензлик, розпилювач і ластик. Командою Правка/Отменить можна відмінити 3 останні команди. Для створення тексту на малюнку використовують піктограму Надпись, в її прямокутній рамці вводять текст, змінюють його шрифт, розмір, стиль та ін. Намалювати можна різні геометричні об’єкти – прямокутник (квадрат – утримуючи клавішу Shift), еліпс ( коло - утримуючи клавішу Shift), багатокутник за допомогою відповідних піктограм. Для їх малювання обирають також товщину контуру. Для заливання кольором обирають піктограму «Банка з фарбою». Заливати треба тільки замкнутий контур!
Будь-яке перетворення малюнка починається з виділення фрагмента, в результаті якого виділений фрагмент вміщується в окремий шар і над ним можна виконувати дії.
Розтягнення: встановити курсор миши на будь-який маркер виділеного фрагменту і розтягнути.
Відображення і поворот: Рисунок/Отразить-повернуть (повертання на 90 °, 180°, 270° ; відображення зліва-направо, зверху-вниз).
Нахилення: Рисунок/ Растянуть-наклонить (по вертикалі, горизонталі на 30°).
Змінення масштабу малюнка – Вид/Масштаб.
Змінення розмірів малюнка – Рисунок/Атрибуты.
Редагування малюнка – копіювання, вирізання, вставлення – виконується через команду Правка.
Очищення малюнка - Рисунок/Очистить.
Збереження – Файл/Сохранить как…
Друк – Файл/Печать.
2. Визначити основні можливості графічних редакторів. Назвати види комп’ютерної графіки та формати графічних файлів. Описати можливості графічного редактора Paint зі створення, редагування малюнків.
Відповідь:
Під терміном „графіка” звичайно розуміють візуальне (тобто сприймаєме зором) представлення будь-яких реальних чи уявних об’єктів.
Комп’ютерна графіка – це створення і обробка зображень (малюнків, креслень, ін.) за допомогою комп’ютера у растровому або векторному вигляді.
Для будь-якої графіки можна виділити процеси її створення і візуалізації, і якщо в реальному житті вони співпадають в часі, то для комп’ютерної графіки це може бути і не так.
Дані про зображення зберігаються в графічних файлах. Ці файли організовані особливим чином: вони мають заголовок, область даних і кінцівку. Спосіб організації графічних файлів називається графічним форматом.
Згадаємо, як зображення представлено на моніторі: пікселі впорядковані по рядках, а набор рядків в електронно-променевій трубці утворює растр. Тому будь-яку зображення, що побудоване на основі растра, називається растровим. Растрове зображення – набор пікселів (кольорових крапок), що розташовані на правильній сітці. Важливою характеристикою растра є його розподільна здатність – кількість пікселів на одиницю довжини (для екранного зображення – 96 dpi, для лазерного принтера – від 600 dpi). Також з кожним пікселом пов’язані числові значення, що визначають його колір: чорно-білий – 1 біт, монохромний – 8 біт (1 байт).
Растрові зображення можуть утворюватися спеціальною програмою – растровим графічним редактором; також джерелом растрових даних є спеціальні пристрої введення: сканери, цифрові відеокамери і фотоапарати.
Векторні зображення використовують для вирішення проблеми великих графічних файлів. В них елементи зображення описуються за допомогою математичних формул. Ці зображення розкладаються на прості об’єкти-примітиви – лінії, еліпси, кола, багатокутники, зірки та ін. Примітиви створюються на основі ключових точок, які визначаються у вигляді набору чисел. Програма відображає зображення шляхом з’єднання ключових точок.
Дата добавления: 2014-12-02; просмотров: 850;