Візажисти професіонали. Поради від гуру
Зараз, в століття величезної інформації, важко обійтися жінкою нам, що стежить за своєю зовнішністю, без цієї професії. Візажист повинен бути різнобічно розвинутий і уміти застосувати знання художника, перукаря, лікаря, хіміка. У Німеччині, наприклад, немає положення про професію візажиста; для її отримання необхідно закінчити навчання на перукаря. Професійне навчання є основою, потім слідує школа візажистів або курси підвищення кваліфікації на спеціальних семінарах. Обсяг знань візажиста великий і багатогранний. Він повинен добре вивчити косметологія, дерматологія, анатомію голови, обличчя, знати будову шкіри, її типи, властивості, способи обробки, так як кожен тип шкіри вимагає індивідуального підходу, наприклад для жирної може бути застосований тон, який не годиться для сухої шкіри.
Не кожна шкіра переносить декоративну косметику. Косметичні засоби можуть викликати алергічні явища, захворювання. Крім медичних знань візажист повинен бути знайомий з кольорознавством, законами світла і тіні. Все це допоможе йому знайти свій творчий почерк у роботі.
Багатьом відомі імена художників, скульпторів, архітекторів, графіків, які отримали всесвітнє визнання. Але, на жаль, поки що не знайомі імена талановитих візажистів України. Тому коротко познайомимося з деякими іноземними і з методами їх роботи.
Нейк Ле Фур живе і працює в Парижі. Отримавши загальне визнання, вона вважається провідним візажистом в Європі. Її девіз: «Мистецтво нанесення загального тону». Головним у макіяжі вона вважає рівний колір шкіри, який можна створити за допомогою тону. Обраний тон плямами наносять на обличчя за допомогою губки, покриваючи щоки, ніс, лоб, підборіддя. Від центру обличчя до його країв легкими рухами мокрою губкою тон рівним тонким шаром розподіляють від лінії коренів волосся до краю обличчя, включаючи підборіддя. Потім обличчя припудрюють.
Вей Бонди - модний популярний візажист в Нью-Йорку. Відомий художник виконує будь-яку роботу незалежно від моделі на високому професійному рівні. Його девіз: «Я змушу говорити очі». Візажист вважає, що головне в макіяжі - підкреслення очей. При роботі користується олівцем для обведення, щипцями для вій. Він вважає, що для оптичного, «ілюзорного» збільшення очей необхідно загнути щипчиками вії, потім кожен волос окремо у віях забарвити за допомогою щіточки тушшю, починають від основи вій. Для того щоб вії здавалися більш густими, вздовж внутрішнього боку верхнього та нижнього віка проводять лінію чорною фарбою. Обведення над краєм вій неоднакове, воно товщає на відстані третини віка до зовнішнього краю. Верхню лінія обведення розтушовують. Використовують для очей тіні сірого, бежевого, коричневого тонів. У результаті виходить чітка форма ока. Різких країв бути не повинно, лінії розтушовують пальцями.
Багато відомих фотографів цінують його майстерність і передбачають працювати лише з ним.
Пабло Манцоні - талановитий італійський візажист, девіз якого: «Я намагаюся робити обличчя досконалим». Майстер не тільки чудово володіє макіяжем, але і є тонким психологом. Перед роботою він довго вивчає обличчя моделі, потім починає корегувати форму брів. Він вважає, що для макіяжу жінка може обійтися невеликим набором декоративної косметики. Макіяж повинен бути зручним, як будь-яка деталь туалету, як аксесуар, вміло підібраний і пристосований до даної особи. Майстер продумує послідовність роботи над макіяжем, починає її з підготовки особи: звільняє шкіру від надлишку жиру за допомогою лосьйону, який зволожує шкіру, допомагає створити основу для рівномірного нанесення тону на вид за допомогою губки. В області очної западини тон наноситься тільки на внутрішній кут ока. Пудрять обличчя за допомогою широкого пензлика, при цьому не відчиняють зовнішній кут ока, так як сильніше позначаться дрібні зморшки - «гусячі лапки». Для очей використовує затемнені, димчасті тіні. На підбровний простір, від складки віка до брів шкіра покривається червонувато-коричневими тінями. Вони придають очам більшої виразності, легку припухлість вік, глибину погляду. У підстави коренів вій на верхньому віці тонким пензликом проводять лінію. Під нижніми віями проводять лінію контурним олівцем сірого або коричневого кольору. Уздовж внутрішнього краю очей, якби освіжаючи очі, роблять дриблінг білим або блакитним олівцем. Вії забарвлюють чорною або коричневою тушшю рівномірно, як верхні, так і нижні. Для губ підбирають світлі або бліді тони, які надають жіночність.
Ілка Бетхер - провідний візажист, талановитий художник в області макіяжу, яка займає одне з провідних місць серед візажістів Німеччини. Вона вважає, що макіяж повинен надавати обличчю свіжість і в той же час бути природним, обличчя повинно виглядати здоровим, сяючим. Успіху макіяжу майстер приписує правільне нанесення тону і рум'ян, її девізом став вислів: «Обличчя оживляю рум'янами». Володіючи тонкими нюансами мистецтва макіяжу, Ілка Бетхер багато працює для косметичних фірм, телебачення, великих журналів. При роботі з моделлю вона підбирає тон, який повинен бути світліше, ніж колір шкіри, так як тон згодом темніє на шкірі. Коригувальний крем береться на кілька номерів світліше, він наноситься після тону на обличчі. Широким пензликом на обличчя наносять пудру, яка світліше попередніх препаратів. Із зовнішнього боку на щоки накладають рум'яна ніжно-рожевого або світло-персикового кольору. Вони розташовуються уздовж вилиці до вуха, а також ними покривають повіки, надбрівні і підбрівний простір до скронь. Рум'яна розсипчасті у вигляді пудри, їх також використовують в якості тіней або освітлювача. Вони додають особі свіжий вигляд, оживляють обличчя і погляд.
Міхаель Франк в роботі над макіяжем використовує широку гаму кольорів. Він влаштував показ своєї колекції, в якій переважала гама кольорів фірми відомого французького модельєра Іва Сен-Лорана. Візажисти, розробляючи сучасний макіяж, прогнозують моду на майбутнє з урахуванням тенденцій загальної моди.
Аарон де Мей (Aaron de May) у 2008 році став арт-директором Lancome і перетворився в одну з найвпливовіших фігур в світі моди. Аарон де Мей геніально грає кольорами і текстурами, поєднує сучасне бачення і таємничість майбутнього. Як будь-який видатний візажист, він цінує в жінці індивідуальність і прагне підкреслити природну красу кожної жінки. Він присвячує себе "природній елегантності, складовими якої є чарівність, витонченість і чуттєвість жінки, її емоції, що охоплюють сучасне повсякденне життя, і трішечки цікавості, прагнення до всього нового, невідомого". Основний принцип де Мея - поєднання зухвалості, елегантності та сучасності - як не можна краще підходять істинно французькому стилю Lancome.
"Косметика не повинна приховувати жінку або змінювати її. Косметика повинна допомагати підкреслити обличчя, виділити те, що жінка хоче показати, або приховати те, на що вона не хоче звертати уваги. Одна жінка використовує косметику, щоб приховати сором'язливість, інша ж - щоб висловити чуттєвість або заявити про себе ", - говорить він.
Далі надам практичні поради від великого гуру, можливо вони стануть в нагоді майбутнім візажистам:
Візуально виділити очі: "Незалежно від загального образу, я завжди підкреслюю очі. По-перше, щоб надати їм чіткої форму, я малюю олівцем лінію вздовж повіки, а потім трохи розтушовую її для димчастого ефекту. Потім я пальцями або пензликом розтираю лінію з напряму від внутрішнього кута ока до зовнішнього залежно від форми очей і яскравості кольору, яку хочу отримати. Потім, щоб зорово зробити погляд більш відкритим, я ставлю трохи кольору у внутрішній кут ока і додаю колір на зовнішній край очей, щоб створити глибокий і пристрасний погляд. І найголовніше - вії. Очі повинні бути закритими, коли я ставлю щіточкою туш, щоб не змазати кольору на віках. Я обережно наношу туш шар за шаром на нижні і верхні вії. Це робиться для того, щоб додати обсяг у основу кожної вії, не роблячи їх дуже товстими. На завершення я розчісую брови щіточкою перед тим, як використовувати олівець. Ну і останній штрих: я покриваю губи для догляду бальзамом лінії high-precision ".
Помада: "Помаду, я віддаю перевагу наносити на губи пальцями. Помада вбирається в губи, колір краще тримається, а форма губ стає більш природною. Це також дозволяє залучити достатньо світла, завдати майже прозорий шар, коли Ви використовуєте невелику кількість помади. Пензлик я використовую для отримання матового відтінку і чудово окресленого контуру губ. Я експериментую з кольором, я змішую різні текстури і відтінки на тильній стороні долоні. Головне тут - здивувати, створити яскраві та унікальні кольори".
Зробіть обличчя більш виразним, використовуючи колір: "Я завжди використовую зволожуючий крем як основу, яку наношу дуже обережно. До того ж це дозволяє мені відчути і зрозуміти структуру обличчя, яке мені треба зробити більш виразним за допомогою косметики. Головне - створити форму, надати обсяг, не приховуючи жодних деталей. Для цього я використовую невелику кількість косметики. Спочатку я вирівнюю колір обличчя рухами у напрямку від більш темних областей. Потім я виділяю певні зони, використовуючи більш легкі структури в області навколо очей, в середній зоні і в області вилиць. Ну і як останній штрих, я наношу трохи розсипчастих рум'ян для додання відтінку засмаги певним зонам обличчя (лоб, ніс, вилиці)."
Мистецтвом макіяжу (ПРАКТИЧНЕ КЕРІВНИЦТВО)
• Умови грамотного макіяжу.
• Порядок читання обличчя.
• Форми обличчя.
• Пропорції обличчя.
• Типи обличчя.
• Моделювання обличчя.
• Корекція форми обличчя.
• Корекція деталей обличчя. Брови.
• Будова, густота, форма і положення брів.
• Способи зміни форми брів і підфарбовування.
• Правила корекції обличчя за допомогою брів.
• Корекція деталей обличчя. Чоло.
• Корекція деталей обличчя. Підборіддя.
• Корекція деталей обличчя. Ніс.
• Корекція деталей обличчя. Губи.
• Корекція деталей обличчя. Очі.
• Положення, форма, величина, колір, виразність очей.
• Правила корекції очей.
Яка дівчина не мріє виглядати на всі 100 щодня? Однак далеко не всі знають, як за допомогою косметики підкреслити власні достоїнства і приховати недоліки. Є різні способи досконало оволодіти сучасним б'юті-арсеналом, і один з них - наука макіяжу.
Якщо ти хочеш працювати візажистом в салонах краси та імідж-студіях, make-up-центрах, парфюмерно-косметичних бутіках, в індустрії моди, в кіно і на телебаченні, то тобі слід звернути увагу на професійне навчання для візажистів.
Дата добавления: 2015-02-10; просмотров: 1777;