S1.showdata();

можна розглядати як посилання повідомлення об’єкту s1 з вказівкою вивести на екран свої дані. Термін повідомлення не входить до числа формальних термінів мови С++, але його корисно пам’ятати при подальшому обговоренні. Представлення виклику методів у вигляді повідомлень підкреслює незалежність об’єктів як самостійних одиниць, взаємодія з якими здійснюється шляхом звертання до їх методів.

 

Об’єкти програми і об’єкти реального світу

Визначимо дещо складніший клас «Деталі виробу». Нехай до його складу входять поля даних: номер виробу, номер деталі. вартість деталі. Побудуємо також методи, які давали б змогу задавати дані і виводити дані на екран. Результат може бути таким: (програма 11.2)

#include <iostream.h>

#include <conio.h>

#include <bios.h>

class part //визначення класу

{

private:

int modelnumber; //номер виробу

int partnumber; //номер деталі

float cost; // вартість деталі

public:

void setpart(int nm, int pn, float c) //метод задання даних

{modelnumber=nm;

partnumber=pn;

cost=c;

}

void showpart() //метод виводу даних

{cout <<"Виріб " <<modelnumber;

cout << " Деталь "<< partnumber;

cout << " Вартість "<<cost << endl;

}

};

Int main()

{








Дата добавления: 2015-08-26; просмотров: 509;


Поиск по сайту:

При помощи поиска вы сможете найти нужную вам информацию.

Поделитесь с друзьями:

Если вам перенёс пользу информационный материал, или помог в учебе – поделитесь этим сайтом с друзьями и знакомыми.
helpiks.org - Хелпикс.Орг - 2014-2024 год. Материал сайта представляется для ознакомительного и учебного использования. | Поддержка
Генерация страницы за: 0.004 сек.