Покадровое рух

Почнемо з одержання руху з постійною швидкістю. Укажемо у фільмі, що необхідно перейти із крапки A у крапку B через певну кількість кадрів, переміщаючись із кожним кадром на те саме відстань. Цей тип руху корисний, коли потрібно, щоб щось відбувалося за певний проміжок часу. У цьому русі відсутня та плавність, що ви спостерігали в методі зменшення швидкості, однак тут всі набагато простіше: нам відомо, що об'єкт досягне своєї мети після певної кількості кадрів. Даний рух виглядає більш солідно.

Відстань, на яке переміщається об'єкт, однаково у всіх кадрах. Пройдена відстань дорівнює всій відстані, діленому на число кадрів, у цьому випадку, 200 пикселей ділиться на 5 кадрів і виходить 40 пикселей на кожний кадр.








Дата добавления: 2015-04-03; просмотров: 805;


Поиск по сайту:

При помощи поиска вы сможете найти нужную вам информацию.

Поделитесь с друзьями:

Если вам перенёс пользу информационный материал, или помог в учебе – поделитесь этим сайтом с друзьями и знакомыми.
helpiks.org - Хелпикс.Орг - 2014-2024 год. Материал сайта представляется для ознакомительного и учебного использования. | Поддержка
Генерация страницы за: 0.003 сек.