GetPrintJob(Frame frame, String jobTitle, Properties prop)
Коротко охарактеризуємо аргументи методів:
o аргумент frame вказує на вікно верхнього рівня, керуюче друком. Цей аргумент не може бути null. Рядок jobTitle задає заголовок завдання, який не друкується, і може бути рівним null;
o аргумент prop залежить від реалізації системи друку (часто це просто null). В даному випадку задаються стандартні параметри друку;
o аргумент jobAttr задає параметри друку. Клас JobAttributes, екземпляром якого являється цей аргумент, має складну будову. В ньому п’ять підкласів, які містять статичні константи — параметри друку, котрі використовуються в конструкторі класу. Є також конструктор по замовчуванню, задаючий стандартні параметри друку;
o аргумент pageAttr задає параметри сторінки. Клас pageProperties теж містить п’ять підкласів із статичними константами, котрі і задають параметри сторінки і використовуються в конструкторі класу. Якщо для друку досить стандартних параметрів, то можна скористатися конструктором по замовчуванню.
Після того як «друкарський контекст» — об’єкт pg класу Graphics — визначений, можна викликати метод print(pg) або printAll(pg) класу Component. Цей метод встановлює зв’язок з принтером по замовчуванню і викликає метод paint(pg). На друк виводиться все те, що задано цим методом. Наприклад, щоб роздрукувати текстовий файл, потрібно в процесі введення розбити його текст на рядки і в методі paint(pg) вивести рядки методом pg.drawstring(). При цьому слід врахувати, що в «друкарському контексті» немає шрифту по замовчуванню, завжди потрібно встановлювати шрифт методом pg.setFont().
Після виконання всіх методів print() застосовується метод pg.dispose(), викликаючиий перебіг сторінки, і метод pj.end(), закінчуючий друк.
Розширена графічна система Java 2D пропонує нові інтерфейси і класи для друку, зібрані в пакет java.awt.print. Ці класи повністю перекривають всі стандартні можливості друку бібліотеки AWT. Більше того, вони зручніші в роботі і пропонують додаткові можливості. Як і стандартні засоби AWT, методи класів Java 2D виводять на друк вміст графічного контексту, заповненого методами класу Graphics або класу Graphics2D.
Будь-який клас Java 2D, що збирається друкувати хоча б одну сторінку тексту, графіки або зображення називається класом, малюючим сторінки. Такий клас повинен реалізувати інтерфейс Printable. В цьому інтерфейсі описані дві константи і тільки один метод print(). Клас, малюючий сторінки, повинен реалізовувати цей метод. Метод print() повертає ціле типу int і має три аргументи:
Дата добавления: 2014-12-10; просмотров: 786;