Програмний стек Android
Детальний опис програмного стеку Android SDK представлено на рисунку 1.2.
Центром платформи Android є ядро Linux, що відповідає за драйвера пристроїв, доступ до ресурсів, управління енергоспоживанням і вирішенням інших завдань ОС.
Рисунок 1.2 – Опис програмного стеку Android SDK
На наступному рівні, вище ядра, знаходиться ряд бібліотек С/С++, зокрема OpenGL, WebKit, FreeType, Secure Sockets Layer (SSL), бібліотека часу виконання С (libc), SQLite і Media. Системна бібліотека С, заснована на Berkeley Software Distribution (BSD), налаштована для роботи з вбудованими пристроями, що працюють під Linux. Медіабібліотеки працюють на основі PocketVideo OpenCORE. Ці бібліотеки відповідають за запис та відтворення аудіо- та відеоформатів . Бібліотека Surface Manager контролює доступ до системи відображення даних і підтримує 2D і 3D. Бібліотека WebKit відповідає за підтримку браузерів. Бібліотека FreeType підтримує шрифти. SQLite – це реляційна база даних, яка знаходитися на самому пристрої. Крім того, SQLite – це незалежна розробка з відкритим кодом, яка не пов'язана безпосередньо з Android. Можна використовувати інструменти, призначені для SQLite, і при роботі з базами даних Android.
Більша частина додатків з цього набору звертається до зазначених кореневих бібліотек через Dalvik Virtual Machine (Dalvik VM), що виконує на платформі Android роль шлюзу. Dalvik оптимізована для одночасного використання декількох екземплярів VM. Коли додатки Java звертаються до цих кореневих бібліотек, кожний додаток працює з власним примірником віртуальної машини.
В основних бібліотеках прикладного інтерфейсу програмування на Java містяться функції для телефонії, роботи з ресурсами, місцезнаходженням, користувальницькими інтерфейсами, постачальниками вмісту (даними), а також диспетчери пакетів (що відповідають за встановлення, безпеку і т.д.). Розробка додатків ведеться на підставі прикладного інтерфейсу програмування Java. В Android підтримується бібліотека Google Skia, що призначена для роботи з 2D – графікою, що написана на С/С++ і бібліотека роботи з 3D – графікою на основі скороченої версії OpenGL ES, оптимізованої для роботи з вбудованими системами. Для роботи з медіа, на платформі Android підтримується більшість поширених форматів аудіо, відео та зображень. В області бездротового зв'язку Android має в своєму розпорядженні спеціальні API для підтримки Bluetooth, EDGE, 3G, Wi-Fi і глобальної системи мобільного зв'язку (GSM), залежними від обладнання.
Дата добавления: 2014-12-24; просмотров: 829;