Об’єкти: форми, текстове поле, картинка.

Форма (form). Форма володіє властивостями вікна Windows. На формі розташовують усі інші компоненти (елементи керування), такі як кнопки, текстові поля, малюнки, списки тощо. Форма має власний набір властивостей: заголовок (Caption), назву (Name), колір (Соlоr), розміри (Height; — висота, Width; — ширина), відступ від лівої межі екрана до форми (Left), відступ від верхньої межі (Тор), шрифт (Font), ВоrderStyle — можливість змінювати чи не змінювати розміри вікна форми на етапі виконання програми-проекту тощо. Розміри компонента і відступи задаються пікселями.

Заголовок (Саption) для форми придумує користувач відповідно до змісту задачі. Він відображається у рядку заголовка вікна. Заголовок не слід путати з назвою (Name). Назва — це системна назва об'єкта. Її можна міняти, але це робити не рекомендується. Колір форми користувач добирає за допомогою інспектора об'єктів із запропонованого списку кольорів. З кольорами можна експериментувати. З шрифтами також варто експериментувати, щоб підібрати шрифт, його розмір та колір до вподоби.

Текстове поле (Label) — це об'єкт, за допомогою якого на форму можна нанести різноманітні написи, тексти. Він має такі властивості: заголовок (Сарtion), назву (Name), колір (Соlог), розмір (Неіght; Width), доступність (Еnаble), видимість (Visible) тощо. Кожний новий об'єкт типу Label матиме свою системну назву: label1, 1аbе12, lаbеlЗ і т. ін.

Доступність (Enabled) може набувати значення true або false. Значення false робить чорний текст сірим. Цікавою властивістю є видимість (Visible). її значення false робитиме поле невидимим.

Картинка (image) — компонент, призначений для вставляння картинок у форму. Окрім перерахованих вище властивостей він має ще властивість Ріcture, яка дає змогу вибрати у файловій системі деякий графічний файл (наприклад, у форматі bmp) і відобразити його на формі. Важливою властивістю картинки є Stretch. Її значення true забезпечує заповнення ділянки потрібного розміру відповідним зображенням.

Для об’єкта-форми можна задавати стандартні події Для цього потрібно виконати такий алгоритм: вибрати об’єкт, перейти на закладку Events у вікні інспектора об’єктів, вибрати одну зі стандартних подій (Onclik - у випадку клацання мишею на формі, OnClose – у випадку закривання форми, OnDblClik – у випадку подвійного клацанн лівою кнопкою миші на формі тощо), двічі клацнути на назві події – відкривається програмний модуль з заготовкою відповідної процедури, яку необхідно заповнити командами згідно з метою роботи.








Дата добавления: 2015-04-01; просмотров: 818;


Поиск по сайту:

При помощи поиска вы сможете найти нужную вам информацию.

Поделитесь с друзьями:

Если вам перенёс пользу информационный материал, или помог в учебе – поделитесь этим сайтом с друзьями и знакомыми.
helpiks.org - Хелпикс.Орг - 2014-2024 год. Материал сайта представляется для ознакомительного и учебного использования. | Поддержка
Генерация страницы за: 0.003 сек.